Techniczne wyzwania i rozwiązania w obsłudze nieruchomości handlowych
Zaprezentuj swoje unikalne podejście do technicznego zarządzania nieruchomościami handlowymi. Dołącz do Multiwywiadu z ekspertami i odpowiedz na kluczowe pytania zakresu Facility Management!
O PROJEKCIE
Komercyjne nieruchomości handlowe to skomplikowane organizmy, które wymagają nieustannej troski i zaawansowanego wsparcia technicznego – od zapewnienia optymalnego klimatu i oświetlenia, przez gwarancję bezpieczeństwa przeciwpożarowego, aż po sprawne działanie systemów informatycznych – każde z tych zadań wiąże się z licznymi wyzwaniami. Jakie problemy napotykają specjaliści w codziennej pracy i jakie innowacyjne rozwiązania pozwalają im na ich skuteczne pokonywanie? We wrześniowym Multiwywiadzie, eksperci segmentu FM opowiedzą o najważniejszych narzędziach i metodach zarządzania technicznego nieruchomościami handlowymi, które są kluczem do ich bezproblemowego funkcjonowania i zadowolenia właścicieli oraz firm zarządzających. Data emisji: 10-09-2024 r.
ODBIORCY I DYSTRYBUCJA
MULTIWYWIAD stanowi integralną część wrześniowego wydania Magazynu GALERIE HANDLOWE ONLINE będzie dystrybuowany m.in. do dyrekcji ponad 500 sieci sklepów detalicznych, a także ponad 800 centrów, galerii i parków handlowych plus 5000 odbiorców firm otoczenia biznesowego. Odbiorcami projektu będą głównie:
Zarządcy centrów handlowych w całej Polsce
Właściciele retail parków
Zarządcy nieruchomości outletowych
Firmy komercjalizujące i konsultingowe
Sieci handlowe z ofertą produktów do aranżacji wnętrz
Sieci handlowe z ofertą odzieżową i obuwniczą
Sieci handlowe z ofertą artykułów spożywczych
Sieci gastronomiczne
Sieci handlowe z ofertą RTV / AUDIO / AGD
Sieci handlowe z biżuterią i dodatkami ozdobnymi
Sieci handlowe ze sprzętem i akcesoriami sportowymi
Sieci handlowe z ofertą produktów ZOO
Sieci handlowe z zabawkami oraz artykułami dla dzieci
Poruszane na łamach Multiwywiadu zagadnienia koncentrują się na efektywności działań i budowaniu przewagi konkurencyjnej w sektorze technicznego zarządzania nieruchomościami. Biorący udział w rozmowie eksperci odpowiedzą na poniższe pytania:
Jakie w Państwa ocenie kompetencje i umiejętności są kluczowe i pożądane przez inwestorów nieruchomości handlowych przy współpracy z firmami z sektora Facility Management?
Jakie standardy i procedury towarzyszą Państwu w codziennej pracy nad zwiększeniem efektywności operacyjnej i poprawą funkcjonowania budynków?
Jakie innowacje technologiczne w obszarze zarządzania technicznego wpierają na co dzień Państwa pracę? Czy aspekty takie jak AI, robotyka i automatyzacja działań, dedykowane aplikacje software’owe lub spersonalizowane rozwiązania chmurowe są lub będą brane przez Państwa pod uwagę?
Jakie grupy klientów są głównym celem Państwa usług w zakresie facility management? Czy Państwa strategia obejmuje odmienne podejścia do różnych typów i wielkości nieruchomości np. obsługi tylko sklepów detalicznych, niewielkich retail parków lub dużych centrów handlowych?
Czy mogą Państwo podać przykłady konkretnych oszczędności lub korzyści wynikających ze współpracy z Państwa przedsiębiorstwem?
Jakie działania podejmowane są przez Państwa najczęściej, aby zapewnić wysoki poziom konkurencyjności rynkowej i satysfakcji klientów?
ZGŁOSZENIA DO UDZIAŁU W MULTIWYWIADZIE PRZYJMUJEMY DO 22-08-2024. POZOSTAŁO:
DNI
GODZIN
MINUT
SEKUND
Wydarzenie minęło
Poznaj opinię o naszych mediach
„Dla mnie cenne są komentarze i wypowiedzi ekspertów z zakresu zarządzania sieciami
handlowymi.”
Katarzyna Kucharska
Dyrektor Centrum, Galeria Ostrovia
„Magazyn Galerie Handlowe to z całą pewnością lider na polskim rynku prasy branżowej dotyczącej
nieruchomości handlowych”
Małgorzata Konarska
Prezes Zarządu, MARYWILSKA 44
„Magazyn Galerie Handlowe to jedyny na polskim rynku magazyn, który tak kompleksowo i szeroko
opisuje zagadnienia związane z marketingiem centrów handlowych.”
Monika Kupryjaniuk
Marketing Manager, King Cross Praga
„Z przyjemnością obserwuję konsekwentne umacnianie znaczącej pozycji miesięcznika i portalu na
rynku retail w Polsce”
Monika Olejnik-Okuniewska
Marketing Director, NEINVER
„Z zainteresowaniem czytam każdy kolejny numer poszukując informacji pomocnych w budowaniu
wizerunku marki.”
Grzegorz Wnęk
Prezes Zarządu, Paese Comsetics
„Prawdziwe kompendium aktualnych i ciekawych informacji dla osób związanych na co dzień z
handlem detalicznym. Moją ulubioną część – Wywiady – czytam zawsze od deski do deski.”
Tomasz Krajewski
Store Manager, VAN GRAAF
„Magazyn Galerie Handlowe to współczesna Biblia dla wszystkich którzy zajmują się szeroko
rozumianym retailem.”
Katarzyna Banaczkowska
Manager ds. Marketingu, CHR Galeria Echo
Magazyn Galerie Handlowe to wysublimowany zbiór informacji, podanych w sposób przejrzysty i
klarowny. Przystępna forma zestawiona jest z wysokim poziomem merytorycznym.
Ewa Sieńko
Manager ds. Marketingu Cuprum Arena
„Magazyn Galerie Handlowe to niezwykle cenne źródło wiedzy o środowisku, w którym funkcjonują
sieci handlowe. Można w nim znaleźć pogłębione informacje o bieżących trendach na rynku powierzchni
handlowych”
Natalia Kossut-Kaczmarek
Dyrektor ds. Zarządzania Marką OCHNIK Sp. z o.o.
„Uważam, że miesięcznik Galerie Handlowe jest istotnym uzupełnieniem strony internetowej oraz
inspirującym źródłem interesujących wywiadów i artykułów analizujących kondycję branży
retail”
Paulina Stefańczuk
PR & Communications Junior Specialist Marketing Investment Group
„Miesięcznik Galerie Handlowe jest wartościowym periodykiem przynoszącym wiele informacji z
branży, które mogą być przydatne w codziennej pracy zarówno zarządcy nieruchomości handlowych jak i
samych najemców”
Aleksandra Złotek
Manager ds. Zarządzania Nieruchomościami i Marketingu Auchan Polska Sp. z o.o.
„Ciekawe wywiady, rozmowy z managerami sieci oraz zarządcami obiektów stanowią mocny punkt
czasopisma. Jego atutem są również strony poświęcone prawnym aspektom funkcjonowania galerii
handlowych.”
Anna Kosacz
Dyrektor Marketingu Grupy, Klepierre Management Polska
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI I BĄDŹ OBECNY W NADCHODZĄCEJ EDYCJI!