Współcześni konsumenci są coraz bardziej wymagający – dlatego przy organizacji eventów trzeba mocno rozwinąć wyobraźnię i zaproponować coś, co klienci zapamiętają na długo – podkreśla Dawid Prymas, CEO Golden Rocket Agency.
Dotyczy to zarówno wydarzeń skierowanych do najmłodszych, jak i do dorosłych. Efekt „WOW!” to coś, co najefektywniej przyciąga klientów. Akcje dostarczające niezwykłych wrażeń i emocji. Można je znaleźć w eventach o różnym charakterze. Eventy dla dzieci są chyba najbardziej wdzięcznym tematem dla marketerów, którzy mogą tu puścić wodze fantazji i tylko budżet stanowi ograniczenie w realizacji pomysłów. Dzieci są wdzięcznym odbiorcą i czasami wystarczą bardzo proste atrakcje, by galeria pękała w szwach od dziecięcej radości. Z doświadczenia wiem, że sukces eventów dla dzieci kryje się także w satysfakcji rodziców, więc przygotowując scenariusz imprezy dokładnie analizujemy, co zyska ich akceptację i zadowolenie. Emocji i wrażeń w dużych ilościach można także dostarczyć klientom podczas akcji marketingowych z wykorzystaniem grywalizacji. Ekscytacja, radość, rozrywka, chęć sprawdzenia się – wszystko to sprawia, że konsumenci bardzo angażują się w takie przedsięwzięcia i chętnie biorą w nich udział. A jeśli w scenariuszu akcji znajdą atrakcyjne nagrody – sukces murowany.