Anna Szlaga - Galeria Słoneczna

Skuteczna metamorfoza strefy food court w Galerii Słonecznej

Strefa food court w Galerii Słonecznej odgrywa kluczową rolę w kreowaniu atmosfery i doświadczeń klientów tego centrum. Poddana w 2017 oraz w 2023 r dużej metamorfozie zyskała na jakości oraz estetyce – podkreśla Anna Szlaga, Marketing Manager Galerii Słonecznej, obiektu zarządzanego przez WHITE STAR REAL ESTATE Sp. z o.o.


Przestrzeń ta została na nowo zagospodarowana. Uzupełniono ją o obfitą roślinność oraz dodano lekkie drewniane konstrukcje, przypominające ażurowe altanki. Całość obecnie tworzy przytulną, intymną przestrzeń oraz dodaje uroku i naturalnego piękna tej części galerii. Zmiana aranżacji food court okazała się doskonałym sposobem na wydłużenie czasu pobytu klientów w galerii. Można zaryzykować stwierdzenie, że stała się sercem życia towarzyskiego, miejscem spotkań oraz interakcji społecznej. Różnorodność kulinarna food court w Słonecznej przyciąga klientów o zdywersyfikowanych preferencjach smakowych. Najbardziej popularne są restauracje oferujące kuchnię polską – tradycyjną. Ta cieszy się dużym zainteresowaniem wśród klientów, zwłaszcza tych z grupy wiekowej 35+. Nie brakuje również oferty dań azjatyckich, które są jedną z chętniej odwiedzanych destynacji kulinarnych. Fast food i restauracje takie jak KFC oraz McDonald’s poza tym, że wpływają na różnorodność oferty gastronomicznej i są uzupełnieniem dla tradycyjnej kuchni, to przede wszystkim zapewniają szybkie, łatwo dostępne opcje żywieniowe, popularne zwłaszcza wśród młodszych grup wiekowych.

Doskonałym uzupełnieniem dla strefy food court są cukiernie, kawiarnie oraz punkty gastronomiczne jak: Sowa, Magia d’Italia, Bubble Tea, Lodomania, Costa Coffee, COCO cupcakes & macarons. Dzięki estetycznie zaaranżowanym ogródkom stały się one atrakcyjnym miejscem spotkań rodzinnych i towarzyskich. W 2024 do najemców Słonecznej dołączyli Crazy Bubble oraz Sweet Factory. Lokale te są szczególnie interesujące dla młodzieży oraz rodzin z dziećmi i wspaniale uzupełniają potrzeby smakowe tej grupy klientów.

Nadal aktywnie poszukujemy różnorodnych opcji gastronomicznych, restauracji i stoisk spożywczych. Sięgamy po lokalnych restauratorów i kucharzy. Raz w roku wspólnie z Miastem Radom organizujemy Jarmark Bożonarodzeniowy z udziałem lokalnych wystawców gastronomicznych i food trucków. To sposób na zaspokojenie różnorodnych preferencji kulinarnych klientów Słonecznej i stworzenie wyjątkowego, świątecznego doświadczenia. Taka inicjatywa nie tylko dodaje uroku i atmosfery świąt wokół tej galerii ale również promuje lokalnych producentów i tworzy niepowtarzalną ofertę kulinarną. Współpraca z lokalnymi restauratorami i kucharzami daje nam potencjalnie możliwość wprowadzenie do oferty gastronomicznej unikalnych i autentycznych kuchni.

W 2022 roku wdrożyliśmy program lojalnościowy sloneczna.app. Jest to doskonałe narzędzie lojalizujące klientów. Program ten odgrywa dużą rolę w sprzedaży poprzez niezwykle atrakcyjny system benefitów. Nagradza naszych lojalnych klientów, motywuje ich do regularnych wizyt oraz zakupów. Dodatkowy benefit w postaci trzech darmowych godzin parkingu za paragony ze strefy gastronomicznej stał się silnym motywatorem do odwiedzin tego miejsca. Ponadto bonusy, vouchery oraz inne nagrody dostępne w katalogu nagród stale zwiększają ruch w strefie food court oraz w galerii. Sloneczna.app to narzędzie, które powala nam budować zaangażowanie klientów, tworzyć z nimi więzi oraz pozytywne doświadczenie zakupowe. Pośrednio ma wpływ na wzrost footfall. Ponadto program wykorzystujemy do badania potrzeb klientów oraz ich oczekiwań względem świadczonych usług, serwisów i oferty, w tym również tej gastronomicznej.

Jeśli podsumowując, miałabym wymienić sposoby, za pomocą których strefa food court wpływa na jej wybór przez klientów w porównaniu z lokalizacjami konkurencyjnymi, to z pewnością będą to: różnorodność kulinarna, komfort, wygoda oraz benefity, które sprawiają, że klienci chętniej wybierają Słoneczną.

Źródło: Galeria Słoneczna

Fotografia: Galeria Słoneczna

Data publikacji: 15 lipca 2024