W DNA Globalworth jest poszukiwanie innowacji i wdrażanie rozwiązań z zakresu proptech oraz customer experience

Hala Koszyki to pierwsza foodhalla i obiekt oparty na doświadczeniu gastronomicznym w Polsce, więc śmiało można powiedzieć, że strefa „food court” leży u podstaw tego projektu, zarówno od strony zarządzania aktywem (asset management), jak i budowania przywiązania klientów – podkreśla Weronika Maria Kuna, MRICS Asset Management and Leasing Manager w Hali Koszyki.


Powierzchnie biurowe zostały skomercjalizowane głównie w oparciu o ofertę gastronomiczną Hali Koszyki oraz doskonałą lokalizację na mapie Warszawy. Nie bez znaczenia jest także odniesienie do historii tego miejsca – od ponad 100 lat Hala Koszyki to miejsce związane z produktami spożywczymi, handlem, a w końcu jedzeniem i spędzaniem wolnego czasu. Zainteresowaniem cieszy się tu oferta streetfood, a także oferta premium naszych najemców, nierzadko dostępna wyłącznie właśnie w Hali Koszyki. Nieustannie poszukujemy nowych konceptów oraz nawiązujemy współpracę z doświadczonymi operatorami gastronomicznymi, posiadającymi już w Polsce swoje restauracje lub rozwijającymi biznes o nowe koncepty.

Przyglądamy się także obecnym restauracjom, aby poszukiwać – przy ścisłej współpracy – nowych smaków, menu, wyglądu lokali oraz wydarzeń zachęcających do ponownego odkrywania oferty Hali Koszyki. Przy każdym z wydarzeń wprowadzamy wspólnie specjalne menu oraz oferty sezonowe, a także degustacje. Duże znaczenie dla Nas ma powiązanie między Najemcami – tj. wspólnie z restauratorami organizujemy warsztaty kulinarne czy kolacje ze specjalnie zaproszonymi gośćmi.

Obecnie pracujemy także nad otwarciem nowych przestrzeni zewnętrznych Hali Koszyki, wykorzystując potencjał podwórek i placyków, gdzie zaistnieje także nowa oferta naszych najemców.

W DNA Globalworth jest poszukiwanie innowacji i wdrażanie rozwiązań z zakresu proptech oraz customer experience, zarówno dla klientów stref gastronomicznych, naszych flagowych foodhalli oraz biurowców. W samej Hali Koszyki pracujemy obecnie nad rozwiązaniem wspierającym naszych najemców gastronomicznych w obsłudze klienta oraz zachęceniu klientów do eksplorowania oferty Hali Koszyki. Wkrótce nasi klienci będą mogli poznać to ekscytujące nas rozwiązanie.

Strefa gastronomiczna, leżąca u podstaw projektu Hala Koszyki, z uwagi na doskonałą lokalizację w Warszawie oraz sprawdzone koncepty gastronomiczne przyciąga zarówno klientów szukających wysokiej jakości oferty restauracyjnej, a także tych, którzy wracają do miejsca znanego i lubianego. Nasi klienci to poza turystami, przede wszystkim pracownicy biur okolicznych (nie tylko biur Globalworth), a także miłośnicy smaków z całego świata. Hala Koszyki wyróżnia się przemyślanymi i oryginalnymi eventami we współudziale partnerów, w tym promowanie kultury i sztuki oraz koncerty i poszerzana oferta warsztatów i przestrzeni eventowych.

Źródło: Hala Koszyki

Fotografia: Hala Koszyki

Data publikacji: 8 lipca 2024