ZAPLANUJ REDAKCYJNY WIDEO-WYWIAD, PREZENTUJĄCY TWOJE CENTRUM HANDLOWE DLA NAJEMCÓW SIECIOWYCH Z CAŁEJ POLSKI!
O PROJEKCIE
Redakcja Magazynu Galerie Handlowe Online przygotowuje i opracowuje wideo-wywiady, prezentujące najciekawsze centra handlowe, posiadające ciekawą ofertę dla firm i osób zainteresowanych wynajmem powierzchni handlowo-usługowych. Reżyserowana wideo-rozmowa, poprzez prezentację wypowiedzi przedstawiciela obiektu, prezentuje jego układ, otoczenie, aktualną pozycję rynkową, marki znajdujące się w obiekcie oraz najważniejsze korzyści wynikające ze współpracy dla nowych partnerów biznesowych. W efekcie realizacji, wideo-wywiad prezentowany jest sieciom handlowym w naszych branżowych mediach przez cały ROK.
DO KOGO KIERUJEMY TĘ PROPOZYCJĘ?
Do współpracy zapraszamy właścicieli centrów handlowych, galerii i retail parków w całej Polsce, posiadających atrakcyjną ofertę najmu i chcących podkreślić swoją pozycję rynkową oraz zaprezentować korzyści wynikające ze współpracy dla potencjalnych najemców. To doskonała okazja do zaprezentowania nowych salonów sprzedaży, wprowadzanych udogodnień dla klientów, opisania realizowanych modernizacji i podkreślenia istotnych aspektów współpracy B2B.
JAK PRZEBIEGA WSPÓŁPRACA?
Zgłoszenia realizacji wideo-wywiadu wraz z promocją branży przyjmujemy do 30 maja 2024 r.
Procedujemy kwestie formalne (podpisanie umowy o współpracy i przedpłata na podstawie faktury proforma).
Uzgadniamy tematykę rozmowy (opracowanie pytań i odpowiedzi oraz zredagowanie finalnego przekazu przed nagraniem).
Określamy termin wizyty w obiekcie handlowym – w celu nagrania wypowiedzi.
Postprodukcja – cięcie materiału, mastering dźwięku, animacja napisów i gradacja kolorów – to kolejne 10 dni.
Przedstawiamy wersję wideo-wywiadu do Państwa finalnej akceptacji (nanosimy ewentualne zmiany).
Przekazujemy Państwu ostateczną wersję pliku z wideo-wywiadem do dowolnego wykorzystania.
Po finalnej akceptacji następuje promocja wideo-rozmowy w branżowych mediach naszego Wydawnictwa.
KTO BĘDZIE ODBIORCĄ PRZEKAZU?
Inwestorzy segmentu handlowego i nieruchomości komercyjnych
Sieci handlowe z ofertą produktów do aranżacji wnętrz
Sieci handlowe z ofertą odzieżową i obuwniczą
Sieci handlowe z ofertą RTV / AUDIO / AGD
Sieci handlowe z biżuterią i dodatkami ozdobnymi
Sieci handlowe ze sprzętem i akcesoriami sportowymi
Sieci handlowe z ofertą produktów ZOO
Sieci handlowe z zabawkami oraz artykułami dla dzieci
Sieci handlowe z ofertą dla domu i ogrodu
Sieci handlowe z artykułami spożywczymi
Sieci drogeryjne i perfumeryjne
Sieci handlowe z suplementami i odżywkami
Sieci handlowe ze sprzętem komputerowym
Sieci handlowe z artykułami przemysłowymi
Sieci handlowe prowadzące sprzedaż w segmencie e-commerce
Poruszane w rozmowie zagadnienia oscylują wokół tematów związanych z Państwa pozycją rynkową, charakterem obiektu, działaniami marketingowo-komunikacyjnymi i ofertą sklepów. Poniższe pytania mają charakter poglądowy, a ich ostateczny kształt jest zawsze indywidualny i dostosowywany do Państwa potrzeb.
Jak opiszą Państwo swój obiekt handlowy i jego dzisiejszą ofertę?
Jaka jest aktualnie pozycja rynkowa Państwa centrum handlowego? Co wyróżnia Państwa obiekt?
Kim jest współczesny Klient? Kto stanowi docelowy target odbiorców Państwa oferty?
Jakie marki aktualnie znajdują się w obiekcie? Jaki umowy najmu udało się podpisać lub są planowane?
Jakie innowacje technologiczne i udogodnienia dla klientów wprowadzane są w obiekcie handlowym?
Czy najemcy lub zewnętrzni reklamodawcy mają możliwość szerszej reklamy w obiekcie?
Jak wygląda Państwa strategia marketingowo-komunikacyjna? Jakimi metodami przyciągacie klientów?
Czy Wasza działalność uwzględnia rozwiązania proekologiczne? Jeśli tak, to w jakim zakresie?
Jak chcecie być postrzegani przez swoich Klientów?
Jakie są plany działań w nadchodzących miesiącach? Czym planujecie zaskoczyć Klientów?
ZGŁOSZENIA REALIZACJI NA ROK 2024 PRZYJMUJEMY DO 30-05-2024. POZOSTAŁO:
DNI
GODZIN
MINUT
SEKUND
Wydarzenie minęło
Poznaj opinię o naszych mediach
„Dla mnie cenne są komentarze i wypowiedzi ekspertów z zakresu zarządzania sieciami
handlowymi.”
Katarzyna Kucharska
Dyrektor Centrum, Galeria Ostrovia
„Magazyn Galerie Handlowe to z całą pewnością lider na polskim rynku prasy branżowej dotyczącej
nieruchomości handlowych”
Małgorzata Konarska
Prezes Zarządu, MARYWILSKA 44
„Magazyn Galerie Handlowe to jedyny na polskim rynku magazyn, który tak kompleksowo i szeroko
opisuje zagadnienia związane z marketingiem centrów handlowych.”
Monika Kupryjaniuk
Marketing Manager, King Cross Praga
„Z przyjemnością obserwuję konsekwentne umacnianie znaczącej pozycji miesięcznika i portalu na
rynku retail w Polsce”
Monika Olejnik-Okuniewska
Marketing Director, NEINVER
„Z zainteresowaniem czytam każdy kolejny numer poszukując informacji pomocnych w budowaniu
wizerunku marki.”
Grzegorz Wnęk
Prezes Zarządu, Paese Comsetics
„Prawdziwe kompendium aktualnych i ciekawych informacji dla osób związanych na co dzień z
handlem detalicznym. Moją ulubioną część – Wywiady – czytam zawsze od deski do deski.”
Tomasz Krajewski
Store Manager, VAN GRAAF
„Magazyn Galerie Handlowe to współczesna Biblia dla wszystkich którzy zajmują się szeroko
rozumianym retailem.”
Katarzyna Banaczkowska
Manager ds. Marketingu, CHR Galeria Echo
Magazyn Galerie Handlowe to wysublimowany zbiór informacji, podanych w sposób przejrzysty i
klarowny. Przystępna forma zestawiona jest z wysokim poziomem merytorycznym.
Ewa Sieńko
Manager ds. Marketingu Cuprum Arena
„Magazyn Galerie Handlowe to niezwykle cenne źródło wiedzy o środowisku, w którym funkcjonują
sieci handlowe. Można w nim znaleźć pogłębione informacje o bieżących trendach na rynku powierzchni
handlowych”
Natalia Kossut-Kaczmarek
Dyrektor ds. Zarządzania Marką OCHNIK Sp. z o.o.
„Uważam, że miesięcznik Galerie Handlowe jest istotnym uzupełnieniem strony internetowej oraz
inspirującym źródłem interesujących wywiadów i artykułów analizujących kondycję branży
retail”
Paulina Stefańczuk
PR & Communications Junior Specialist Marketing Investment Group
„Miesięcznik Galerie Handlowe jest wartościowym periodykiem przynoszącym wiele informacji z
branży, które mogą być przydatne w codziennej pracy zarówno zarządcy nieruchomości handlowych jak i
samych najemców”
Aleksandra Złotek
Manager ds. Zarządzania Nieruchomościami i Marketingu Auchan Polska Sp. z o.o.
„Ciekawe wywiady, rozmowy z managerami sieci oraz zarządcami obiektów stanowią mocny punkt
czasopisma. Jego atutem są również strony poświęcone prawnym aspektom funkcjonowania galerii
handlowych.”
Anna Kosacz
Dyrektor Marketingu Grupy, Klepierre Management Polska
ZAMÓW WIDEO-WYWIAD Z ROCZNĄ PROMOCJĄ W BRANŻOWYCH MEDIACH! NAPISZ DO NAS!