Wydarzenie minęło
Wykorzystaj branżowe media do kompleksowej prezentacji obiektu! Informuj naszych Czytelników o ofercie Centrum, jego działaniach marketingowych i dostępnych możliwościach reklamy!
Czy Państwa centrum handlowe chce osiągnąć szerszy zasięg, zyskać większą widoczność w branży oraz przyciągnąć nowych klientów, najemców lub zewnętrznych reklamodawców? Jeśli tak, to warto skorzystać z przygotowanej przez Portal Galeriehandlowe.pl oraz Magazyn B2B Galerie Handlowe niedrogiej kampanii reklamowej, pomagającej trwale budować pozytywny wizerunek obiektu handlowego, jako miejsca atrakcyjnego zarówno dla klientów, jak i biznesu. Z wykorzystaniem oferowanych przez nas kanałów informacyjnych możemy stworzyć skuteczną strategię promocyjną obiektu, która podniesie prestiż i zainteresowanie Państwa centrum handlowym!
Publikowane w naszych mediach informacje promowane są zarówno dla indywidualnych klientów jak i sieci sklepów detalicznych z całej Polski. Każda informacja dotycząca Państwa obiektu zanotuje w okresie współpracy przynajmniej kilkaset wyświetleń, będąc wciąż dostępną dla grupy 720.000 odbiorców w okresie trwania kampanii! Odbiorcy, do których targetujemy nasze artykuły to głównie:
Współpraca redakcyjna obejmuje szereg indywidualnych artykułów związanych z operacyjną i marketingową działalności Państwa obiektu, opisujących wsparcie najemców, bieżące zmiany zachodzące w centrum handlowym oraz komunikację marketingową. Na koniec okresu promocji prezentujemy RAPORT PUBLIKACJI wraz z podsumowaniem ich wyświetleń w okresie współpracy!
1. Wspieramy proces komercjalizacji obiektu
W ramach współpracy tworzymy wizerunkowy profil centrum handlowego, który gromadzi wszystkie istotne informacje dla potencjalnych najemców. Bogaty opis działalności, galeria zdjęć centrum handlowego, zalety dotyczące współpracy biznesowej – mają na celu ukazać centrum handlowe jako atrakcyjne dla dyrektorów rozwoju sieci sklepów detalicznych, poszukujących aktywnych i świetnie zlokalizowanych nieruchomości handlowych.
2. Promocja powierzchni reklamowych dla zewnętrznych reklamodawców
Prezentując swój profil dla biznesu, Państwa centrum handlowe zwiększa świadomość marki wśród potencjalnych reklamodawców zewnętrznych. Prezentacja obiektu daje możliwość zobrazowania placementów reklamowych; bannerów, plakatów, pylonów, ekranów LED, nadruków na posadzkach i innych, ciekawych opcji dla firm, które w ten sposób mogą zaprezentować swoje rozwiązania konsumentom. To także doskonała forma wsparcia najemców i możliwość zarobienia dodatkowych środków z planowanych kampanii dla zewnętrznych podmiotów.
3. Ciągła komunikacja z wykorzystaniem branżowych mediów
W ramach współpracy publikujemy przez cały rok informacje o bieżącej działalności Państwa centrum. Wykorzystujemy do tego nasze portale branżowe, Magazyn Galerie Handlowe Online oraz profile redakcyjne w biznesowych serwisach społecznościowych. Celem jest zbudowanie portfela publikacji dla określonego targetu, ukazujących efekty pracy właściciela lub firmy zarządzającej, które wyróżniają Państwa obiekt i obrane metody działania na tle konkurencji.
4. Raport efektywności kampanii reklamowej
Współpraca ma charakter wielowątkowy i obejmuje najważniejsze formy wsparcia komunikacji centrum handlowego oraz zwieńczona zostaje raportem statystyk, ukazującym spis artykułów i ich statystykę wyświetleń przez naszych Czytelników. Informacje prezentowane w treściach redakcyjnych mają zazwyczaj większą wiarygodność w oczach czytelników niż tradycyjne reklamy. Kiedy centrum handlowe jest przedstawione w kontekście artykułów redakcyjnych, buduje to zaufanie wśród potencjalnych odbiorców. Raport statystyk stanowi doskonałą formę weryfikacji skuteczności kampanii, dzięki której mają Państwo pewność, że zainwestowane środki zostały odpowiednio ulokowane.
5. Odnośniki do strony internetowej Państwa obiektu
Linki do Państwa strony internetowej z naszych renomowanych portali branżowych mogą przyczynić się do poprawy pozycji witryny w wynikach wyszukiwania Google i innych wyszukiwarek. Jest to kluczowe dla zwiększenia widoczności i przyciągnięcia większej liczby odwiedzających. Taki zabieg przynosi liczne korzyści, w tym pozytywnie wpływa na budowanie renomy Państwa strony i zaufania co naturalnie przekłada się na zwiększenie ruchu na stronie obiektu.
6. Niska cena kampanii – tylko 399 zł / miesiąc!
W porównaniu z tradycyjnymi formami reklamy, takimi jak reklamy telewizyjne czy w prasie drukowanej, kampania oparta na obsłudze redakcyjnej w naszych branżowych mediach jest znacznie tańsza, bardziej opłacalna, rozplanowana w dłuższym okresie czasu, a artykuły pozostają w serwisie widoczne nawet po zakończeniu kampanii, co pozwala centrum handlowemu na utrzymywanie zainteresowania klientów przez znacznie dłuższy czas.
(umowa obejmuje 12-miesięczny okres współpracy i zwieńczona jest RAPORTEM STATYSTYK. W przypadku jednorazowej płatności z góry, oszczędzają Państwo wysokość jednej raty lub okres promocji centrum handlowego jest proporcjonalnie wydłużany).