Promocja Twojej firmy w sektorze handlu i nieruchomości handlowych
Zapraszamy Państwa firmę do współpracy w zakresie uczestnictwa w Radzie Programowej
Magazynu GALERIE HANDLOWE wśród kluczowych ekspertów sektora RETAIL, w 2020 roku
O Magazynie
Galerie Handlowe to lider prasy branżowej w obszarze działalności biznesowej centrów i sieci handlowych. Periodyk stanowi przegląd najważniejszych informacji sektora handlowego i nieruchomości handlowych, a także gromadzi wywiady i wypowiedzi ekspertów na stanowiskach menadżerskich oraz zarządzających, trafiając do osób decyzyjnych centrów oraz sieci handlowych w całej Polsce.
Kim są eksperci Rady Programowej?
Rada Programowa to grono Ekspertów i Specjalistów wśród zarządców centrów handlowych, sieci handlowych oraz firm świadczących usługi dla sektora handlu i nieruchomości handlowych w Polsce. Przedstawiciele Rady Programowej wpływają na kształt merytoryczny pisma i prezentują swój punkt widzenia oraz opinie w kontekście aktualnie panujących trendów rynkowych i branżowej problematyki, opisywanej w autorskich publikacjach naszych dziennikarzy.
W ramach przystąpienia do Rady oferujemy:
- Promocję wizerunku eksperta i jego opinii w branży RETAIL (online + druk)
- Pakiet komentarzy eksperckich w pięciu (5) kolejnych wydaniach Magazynu Galerie Handlowe na proponowane redakcyjnie tematy.
- Dodatkową promocję komentarzy online na łamach internetowych mediów Wydawnictwa i profilów redakcyjnych w mediach społecznościowych.
- Możliwość proponowania określonych tematów redakcyjnych, poddawanych opinii branżowych ekspertów.
- Obsługę redakcyjną w zakresie publikacji informacji prasowych, związanych z korporacyjną działalnością Państwa przedsiębiorstwa na łamach portalu informacyjnego www.galeriehandlowe.pl, w okresie objętym współpracą.
- Jeden egzemplarz dowodowy pisma z każdym komentarzem Państwa Eksperta.
Jakie tematy poruszamy na łamach pisma?
- Efektywne zarządzanie obiektami handlowymi.
- Strategie rozwoju sieci sklepów detalicznych.
- Komercjalizacja obiektów handlowych w dobie wysokiego nasycenia i silnej konkurencji rynkowej.
- E-commerce – nowości technologiczne i narzędzia wsparcia w obszarze komunikacji B2C.
- Akcje promocyjne i marketingowe oraz efektywne programy lojalnościowe.
- Facility Management.
- Przebudowy, modernizacje i trendy w projektowaniu architektonicznym obiektów handlowych.
- Wyposażanie i aranżacja wnętrz sieci sklepów detalicznych.
- Ochrona i zabezpieczenia w branży RETAIL.
- Utrzymanie czystości w obiektach użyteczności publicznej.
- Rynek pracy w branży RETAIL i nieruchomościach handlowych.
- Zagadnienia prawne i gospodarcze.
- Aktualne trendy rynkowe.
Do kogo trafia przekaz?
- Zarządcy ponad 350 największych centrów handlowych w Polsce
- Dyrektorzy ponad 550 sieci sklepów detalicznych
- Właściciele i menadżerowie zarządzający blisko 1000 firm powiązanych z branżą
Informacje dodatkowe:
- Okres trwania współpracy – 5 kolejnych wydań pisma
- Po emisji wypowiedzi w druku następuje jej reemisja online
- Obecnych uczestników Rady Programowej znajdziesz TUTAJ
- Więcej informacji o Magazynie Galerie Handlowe znajdziesz TUTAJ
Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas!
Julita Serafinko | tel. 791-355-332 | j.serafinko[at]galeriehandlowe.pl